به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم خلیل عباس نژاد روز سه شنبه در سومین شورای مبارزه با مواد مخدر پلدشت افزود: در این مدت برای 9 پرونده اجرای احکام کیفری صادر شده است که 9 نفر به شلاق محکوم شده اند.
وی با اشاره به احکام کیفری صادره ادامه داد: متهمان به 12.5 سال حبس و پرداخت 198 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند و از آنان 220 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
اکبر عبدالله نژاد، فرماندار پلدشت نیز در این جلسه گفت: تمامی دستگاه ها باید به رسالت خود در امر مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی عمل کنند زیرا با تحقق این امر می توان گام موثری در قبال مبارزه با این بلای خانمانسوز برداشت.
فرماندار پلدشت در ادامه به فرا رسیدن پنجم تیر، روز مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: جهت آشنایی مردم و به خصوص جوانان با مضرات مواد مخدر برنامه هایی همچون برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، همایش مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان و مسابقات ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه حاضران به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در رابطه با مبارزه و مقابله هرچه بهتر با گسترش مواد مخدر در این شهرستان پرداختند.
مقابله با سرقت و قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از سال 94 بوده و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.