با امضای رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سعادت استاندار آذربایجان غربی به ریاست ستاد معین چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم منصوب شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی طی دیداری با استاندار آذربایجان غربی، حکم ریاست ستاد معین چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم را که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی محول شده بود، به ایشان تقدیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در ارومیه ، خوشبختانه آذربایجان غربی در سالهای اخیر به عنوان یکی از قطب های مهم تربیت حافظان و قاریان برجسته در کشور تبدیل شده و کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری حاکی از این مدعاست و ما امیدواریم برگزاری مسابقات کشوری در استان بتواند در ارتقای سطح قاریان و حافظان جوان استان موثر باشد.

سعادت، در ادامه با تاکید برای جلب حمایت، تعامل و همکاری حداکثری ادارات و سازمانهای دولتی، مسئولین اجرایی برگزاری مسابقات را به جلب حمایت و همکاری شرکتهای خصوصی بعنوان اسپانسر در تامین بخشی از هزینه های مسابقات توصیه کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار  اظهار کرد : استان ما همیشه در مسابقات قرآنی افتخار آفرین و صاحب نام بوده که آقایان وکیلی، حامد ولیزاده، حسن یوسف خانی و اخیرا هم خانم زینب محمدنژاد از جمله افتخارات استان ما در این عرصه هستند که این امر از یک سو و کسب رتبه برتر کشوری اداره کل اوقاف استان طی بازرسی های بعمل آمده توسط بازرسان سازمان از ادارات کل استانها از یک سو باعث شد تا افتخار برگزاری این مسابقات نصیب استان ما شود.

حجت السلام جوانبخت با بیان این مطلب که متاسفانه در سطح استان هیچ موقوفه قرآنی نداریم ادامه داد: برگزاری این مسابقات می تواند کمک بزرگی برای تبلیغ و تشویق مردم نیکوکار و خیر برای وقفهای قرآنی باشد تا در برنامه های آتی از درآمد این وقفها در راستای برگزاری چنین مراسماتی استفاده شود.

وی ضمن ارائه گزارش مختصری از کم و کیف برگزاری مسابقات اظهار داشت: چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، یازدهم شهریورماه افتتاح و ۲۶شهریور ماه  پایان خواهد یافت که در دو دوره هفت روزه برای برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: محل برگزاری مسابقات نیز در حسینیه اعظم ثارالله خواهد بود که طبق هماهنگی های بعمل آمده با سپاه شهدای استان، این مکان را بصورت رایگان در اختیار ما گذاشته اند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد هزینه های این مسابقات اعم از هزینه های جوایز، داوران و صدا و سیما را سازمان اوقاف متقبل شده، اذعان داشت: هزینه های ایاب ذهاب، اسکان و تغذیه متسابقین نیز بر عهده استان نهاده شده که امیدواریم با نظر مساعد و دستورات لازم حضرتعالی و همکاری و تعامل ادارات و سازمانها، از عهده این امر برآمده و باعث سربلندی استانمان در کشور بشویم.

گفتنی است چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، از یازدهم الی ۲۶شهریور ماه  امسال در ارومیه برگزار  و شرکت کنندگان در دو دوره هفت روزه برادران و خواهران با یکدیگر رقابت خواهند کرد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.