به گزارش ایرنا، در گروه یک این مسابقات تیم‌ های شرکت بازرگانی باغبانی، هنگ مرزی، ملاکندی، سوپرگوشت علی و لوازم خانگی تاج محل با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های سوپرگوشت علی و شرکت بازرگانی باغبانی به عنوان تیم های اول و دوم این گروه به مرحله بعد صعود کردند.
در گروه دوم نیز تیم های بازارچه مرزی آنا، کفش بابک، گمرک پلدشت، پایگاه شهید بهشتی و ترخیص کالای قربان زاده حضور داشتند که تیم گمرک پلدشت تیم اول، بازارچه مرزی آنا تیم دوم و تیم شهید بهشتی مقام سوم این گروه بودند که به مرحله بعد راه یافتند.
در گروه 3 نیز تیم‌های شبکه بهداشت، اولدوز، آراز دن چایپاره، پوشاک استانبول و تعویض پلاک شرکت داشتند که تیم های آراز دن چایپاره، شبکه بهداشت و اولدوز به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم به مرحله بعدی صعود کردند.
به گزارش ایرنا بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیات فوتسال شهرستان، هر شب 2 دیدار از این مسابقه ها دنبال می شود و مرحله مقدماتی به صورت دوره ای بوده که از هر گروه تیم های برتر به مرحله بعدی صعود کرده است و دور بعدی مسابقات از یکشنبه هفته آینده به صورت حذفی برگزار می شود تا چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شود.
شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو، شمال آذربایجان‌غربی و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستان های چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، 72 آبادی و شهر پلدشت است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.