مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 21هزار نفر از آذربایجان غربی از ۱۰ تیرماه سال جاری به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسنعلی چراغی در جمع خبرنگاران گفت: استان آماده میزبانی از زائران راهیان نور کشوری و استانی بوده و پس از اتمام ماه مبارک رمضان ۲۱ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان راهی این مناطق می‌شوند.

چراغی گفت: یکهزار و ۴۰۰ نفر از این تعداد دانشجو، یکهزار و ۶۰۰ نفر دانش آموزان و جوانان (در قالب فصل رویش) و ۱۸ هزار نفر نیز از اقشار عمومی جامعه و محلات رهسپار این سفر معنوی می شوند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زائران راهیان نور آذربایجان غربی در قالب ۴۷۰ دستگاه اتوبوس که حامل راوی، روحانی و پلیس یار است، رهسپار این مناطق می شوند.

چراغی اظهار کرد: زائران راهیان نور شمال غرب کشور در اقامت خود در ارومیه یک شب در رزمایش بصیرتی و فرهنگی در پادگان شهید باکری حضور می یابند.

وی اضافه کرد: زائران از یادمان های ۶ شهرستان از جمله ارومیه، اشنویه، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت و مهاباد بازدید می کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.