رحیم حب نقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات و زمینه‌های جذب هدفمند دانش‌آموختگان برتر دوره دکتری به عنوان عضو هیات علمی در نهادهای علمی فناورانه کشور، تفاهم‌نامه‌ همکاری میان دانشگاه ارومیه و بنیاد ملی نخبگان منعقد شد.
وی در رابطه با موضوع این قرارداد، گفت: موضوع این تفاهم‌نامه، ایجاد زمینه جذب هدفمند دانش‌آموختگان برتر در کادر هیات علمی دانشگاه برای تحقق اهدافی نظیر ایجاد زمینه اثرگذاری برگزیدگان علمی در عرصه علم و فناوری، ارتقای هرم هیات علمی دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای توان علمی و فناورانه دانشگاه است.
وی اضافه کرد: از جمله تعهدات بنیاد در این تفاهم‌نامه، اختصاص مبلغ 2 میلیارد ریال به عنوان اعتبار رتبه پژوهشی و رتبه تجهیزات جایزه دکتر کاظم آشتیانی است.
حب نقی جذب دانش‌آموختگان برتر به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه و تأمین فضای کاری مناسب برای مشمولان تفاهم‌نامه را از جمله تعهدات دانشگاه عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، مدت این تفاهم نامه به مدت یک سال است.
16 هزار و 826 دانشجو در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه 87 رشته تحصیلی با گرایش های مختلف و بیش از 487 عضو هیات علمی دارد.
3214/2093** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.