ایرج شجاعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به ملت ایران قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید، جفاها دید اما با ثبات قدم و روشنگری راه درست و نادرست را به مردم آموخت.
وی افزود: امام راحل گام در راهی گذاشت که رهروانش با اشتیاق و اختیار مسیرش را انتخاب کردند و تا زمانی که جان در بدن دارند همچنان ادامه دهنده راه امام، شهدا و مقام معظم رهبری خواهند بود.
شجاعی گفت: خرداد 1368شمسی روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است، روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند.
وی اضافه کرد: وفاداری و قدرشناسی ملت ایران علاوه بر اینکه در روز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجلی یافت بلکه روز بی نظیری را ثبت کرد که تاریخ به خود ندیده است.
فرماندار مهاباد اظهار کرد: پرتو اندیشه و آرمان‌های حضرت امام(ره) در سایه رهبری مقام معظم رهبری و درک بصیرت بالا و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، ایران اسلامی را در مسیری قرار گرفته که به رغم محدودیت‌ها و تحریم‌ها و در سایه اتحاد و یکدلی با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته به پیش می‌رود.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت سه کلانتری دارد و در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.