به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های امروز نماز جمعه بوکان با گرامیداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل (ره) اسوه و الگوی همگان بود و دگرگونی و تغییری عظیم نه تنها در جهان اسلام بلکه در کل بشریت به وجود آورد.
وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد امام راحل، افزود: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند که اندیشه های امام خمینی را برای نسل جوان بازگو کنند تا این اندیشه ها برای نسل های آینده حفظ شود.
امام جمعه بوکان همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت با خلق این حماسه نشان دادند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل(ره) هستند.
ماموستا خلیفه زاده ادامه داد: این حضور گسترده در انتخابات نشان داد که مردم، استقرار و استحکام نظام را بر هر چیزی ترجیح می دهند.
وی همچنین با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان اضافه کرد: رمضان بهترین ماه برای تقویت اراده، تزکیه نفس و پالایش روح است.
امام جمعه بوکان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان باید بیشتر از هر زمان دیگری به فکر نیازمندان باشیم و آنها را فراموش نکنیم.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرارد ارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.