رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی از پیش بینی مشارکت بیش از 65 درصد مردم آذربایجان غربی در انتخابات خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در اولین ساعات شروع رای گیری گفت: طبق گزارشات اعلامی از شهرستان ها انتظار می رود بیش از 65 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.
وی ادامه داد: تعداد 2614 شعبه اخذ رای در استان سازماندهی شده که از این تعداد 1723 شعبه ثابت و 893 شعبه به صورت سیار در اختیار مردم استان است.
رادفر گفت: تعداد دو میلیون و 340 هزار نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد 61 هزار و 800 نفر رای اولی هستند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: به همراه داشتن شناسنامه الزامی بوده ولی در صورتی که افراد  کارت ملی به همراه نداشته باشد باید شماره ملی خود را به خاطر داشته باشند.
وی اظهار کرد: انتخابات شورا در شهرهای خوی،سلماس، میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده و پیرانشهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود که باید کد ملی کاندید مورد نظر را از قبل بدانند.
وی ساعت معین شده برای انتخابات شورا را 8 ساعت و برای ریاست جمهوری 10 اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه پیش بینی می شود این زمان تمدید شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.