استاندار آذربایجان غربی گفت: 2میلیون تومان کمک معیشتی برای هر خانواده سیل زده پرداخت شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری که عصر امروز در سالن شهید عطایی استانداری برگزارشد، با اعلام این خبر گفت: در پی تخریب یک هزار منزل مسکونی و یک هزار و 100 منزل تعمیری در اثر وقوع سیل، مبلغ 2میلیون تومان و توزیع 6هزار تن سیمان برای بازسازی واحدها اعطا شد.
وی افزود: به علت لایه روبی نشدن برخی رودخانه ها در استان شاهد تخریب 100 پل، 17 مدرسه و آسیب 192 هکتار زمین بودیم.
استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به شرایط بیمه در استان تصریح کرد: متاسفانه بیمه حوادث شامل هیچکدام از زمین های رزاعی نشد.
وی ادامه داد: جسد مفقود شده در سیل اشنویه با وجود تلاش های شبانه روزی نیروهای هلال احمر و امداد نجات، پیدا نشد.
سعادت، با اشاره به نزدیکی روز سرنوشت ساز ایران، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن جدایی مردم از حکومت است که همچنان در پی رسیدن به این هدف تلاش می کند.
وی گفت: دشمن با طرح موضوعات بی اصل و اساس در پی کاهش حضور مردم در انتخابات است ولی بصیرت مردم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: در سال 92 میزان مشارکت مردم در انتخابات 67/2 بود که با توجه به افزایش جمعیت به بیش از 3 میلیون نفر امیدواریم شاهد رشد این آمار باشیم.
استاندار اذربایجان غربی گفت: همچنین امسال 2 میلیون و 342 هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال هستند که از این تعداد، 61 هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.