مردم در انتخابات باید با بصیرت و آگاهی و مطالعه بیشتر اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، صفرزاده صبح امروز در مراسم آغاز به کار دوره آموزشی با عنوان " کارگاه آموزشی تحقیق گزینشی " ویژه کارشناسان و مدیران هسته های گزینش استان، به انتخابات پیش رو اشاره نمود و گفت : 29 اردیبهشت ماه روز گزینش و انتخاب اصلح است و مردم باید با بصیرت و آگاهی و مطالعه بیشتر اصلح ترین فرد را انتخاب کنند .

وی با بیان اینکه انتخابات موضوعی است که قدرت نظام از آن نشات می گیرد، اظهار کرد: برای نشان دادن حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب باید حضوری گسترده و پرشور در انتخابات داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری دوره آموزشی تحقیق اشاره نمود و افزود : برای انتخاب و گزینش بهترین ها برای خدمت به مردم باید دقت و تحقیق لازم انجام گیرد چرا که اگر فرد صالحی انتخاب شود هیچ گاه به بیت المال خیانت نکرده و بیت المال به دست نااهلان نمی افتد.

صفرزاده گفت : انتخاب و گزینش افراد صالح و متعهد بر عهده نیروهای گزینش است بنابراین باید با خاطری آسوده و کسب اطلاعات دقیق و بیشتر برای انتخاب کارمندان متعهد برای خدمت رسانی تلاش شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.