امام جمعه شاهین دژ گفت: صداقت مسئولان سبب افزایش استقبال مردم در انتخابات می شود.

حجت السلام نقی باقری در گفت و گو با با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: هرچه مسئولان کشور در گفته و اعمال خود صادق تر باشند، مردم نیز با انقلاب اسلامی بیشتر ارتباط برقرار کرده و برای حفظ آن از جان و مال خود نیز می گذرند که در اوایل انقلاب، زمان جنگ و هم اکنون نیزدر قالب شهدای حرم از نمونه های بارز آن هستند.

وی افزود: گاهی اوقات عدم صداقت مسئولین نظام جمهوری اسلامی با مردم در اسرار مملکت سبب دلسرد شدن مردم از انقلاب و عدم اعتماد آن ها به مقامات کشوری شده که همه آنها توسط مردم رصد شده و این سبب کاهش استقبال مردم از انتخابات و عدم رغبت به شرکت در آن می شود.

حجت السلام نقی باقری بیان کرد: نامزد های انتخاباتی باید در تبلیغات خود از دروغ بپرهیزند زیرا این کار آن ها سبب سردر گمی مردم در انتخاب اصلح می شود و در این شرایط مردم نمی توانند به خوبی شعارهای نامزد ها را تفسیر کنند و در انتخاب خود دچار تردید می شود.

وی در مورد نقش تاثیر گذار حضور پر شور مردم در انتخابات تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی کشوری بر اساس مردم سالاری دینی و دموکراسی است بنابراین حضور مردم سبب اقتدار نظام شده و از آن جایی که این حضور پر شور مردم، پشتوانه دولت منتخب است بنابرابن سبب افزایش توان و قدرت مدیریتی دولت می شود.

وی در مورد نقش رسانه ها در پرشورتر شدن انتخابات خاطر نشان کرد: رسانه ها تا جایی توانسته اند حق مطلب را ارائه کردند ولی بازهم کافی نیست جای کار دارد و باید سعی کنند از دروغ ها نامزد ها و شعار های انتخاباتی کذب آن ها، پرده برداری کنند که مردم بتوانند آگاهانه انتخاب کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.