احمد احمدنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پشتیبانی مردم از نظام و دولت ها و اقتدار سیاسی و اجتماعی کشور اعتماد به نفس لازم را نیز برای رقابت و کسب مدال های آسیایی و جهانی به ورزشکاران می دهد.
وی افزود: شرکت در انتخابات و حاضر شدن در پای صندوق های رای وظیفه ملی و شرعی یکایک ملت بزرگ ایران است چون سرنوشت کشور به دست رای دهندگان تعیین می شود.
وی با دعوت از عموم مردم ایران به خصوص ورزشکاران برای شرکت گسترده در انتخابات، بیان کرد: انتخابات ایران یک انتخابات آزاد است و مردم با شناختی که از نامزدهای انتخابات دارند، فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در پیوند اخوت و اتحاد با یکدیگر ثابت قدم هستند، گفت: با شرکت پرشور مردم در انتخابات بار دیگر ترس و واهمه دشمن از اتحاد و پشتیبانی مردم ایران از انقلاب ایران بیشتر شده و موجب یاس و ناامیدی در رسیدن به اهداف خودشان می شود.
به گزارش ایرنا ' احمد احمد نژاد ' وزنه بردار تیم ملی جوانان ایران تاکنون یک مدال برنز جهانی، یک مدال طلا، 2 مدال نقره آسیا و 9 مدال طلای ایران را در رده نوجوانان در کارنامه خود دارد و نخستین بار است که عضویت تیم ملی جوانان را به دست آورده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت 96 شمسی و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.