به گزارش ایرنا، شهیندخت مولاوردی شامگاه پنجشنبه در افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی بانوان در منطقه آزاد ماکو افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود اما توجه به ظرفیت زنان در در دولت های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزیر معین برای استان ها و برنامه ریزی و نظارت از جمله اقدامات انجام شده در دولت یازدهم در این مسیر بوده و تاثیر آن در اقتصاد و معیشت مردم قابل توجه است.
وی ادامه داد: جلب مشارکت زنان یکی از مهم ترین ظرفیت ها برای رسیدن به توسعه بوده و از توانمندی آنان برای تحقق اهداف توسعه و اقتصاد مقاومتی باید استفاده کرد.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد افزایش ارتقای شاخصه مشارکت زنان در حوزه های مختلف هستیم، گفت: میزان مشارکت زنان در حوزه اقتصادی با یک درصد افزایش در زمان حاضر به 14.9 درصد رسیده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نمایشگاه توانمندی های زنان شمال غرب کشور و رالی بانوان را گوشه‌ای از تلاش‌های بانوان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه زمینه برای حضور زنان در دولت یازدهم در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فراهم است.
به گزارش ایرنا دومین رالی گردشگری زنان ایران و دومین نمایشگاه توانمندی های بانوان شمال غرب کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال روز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری در امور بانوان در ماکو برگزار شد.
نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شمال غرب کشور آذر سال گذشته در منطقه آزاد ماکو و نخستین رالی گردشگری بانوان ایران در شهریور سال گذشته از محوطه کاخ سعدآباد در تهران به سمت استان‌های البرز، قزوین و زنجان برگزار شده بود.
7132/ 3072
** خبرنگار: حمید قاسمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.