جمشید انصاری روز شنبه در جمع کارکنان سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی افزود: این سازمان با مدیریت مستقل و منفک از سازمان های برنامه و بودجه است که امیدواریم با این امر، روند اجرای وظایف این سازمان در استان ها بیش از پیش بهتر شود.
وی از نهایی شدن برنامه جدید نظام اداری در کشور تا مردادماه امسال خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این برنامه در دستگاه ها، تغییراتی در ساختار نیروی انسانی، ساختار سازمانی، روش های انجام کار و فرهنگ سازمانی ایجاد می شود و سازمان ها نقش متفاوتی را در پیشبرد برنامه های توسعه کشور ایفا می کنند.
وی اظهار کرد: طبق این برنامه جدید، برنامه ریزی های قابل توجهی برای استفاده از توان جوانان و بانوان در مدیریت نظام اداری و همچنین تربیت مدیران مستعد و جوان برای آینده کشور انجام می گیرد.
وی ادامه داد: اصلاح نظام اداری تنها به معنی تعدیل نیرو نیست بلکه نظام اداری به عنوان متولی کشور، باید به مرحله ای برسد که ضمن زمینه سازی برای تسریع و تسهیل امور، منابع را به بهترین نحو ممکن مدیریت و زمینه بهبود وضعیت بهره وری و اثربخشی را فراهم کند.
معاون رئیس جمهوری بر لزوم توجه ویژه به بهره وری و نقش آن در توسعه کشور تاکید کرد و گفت: نباید توسعه و دستیابی به آن را فقط به اتکای منابع تعریف کرد و باید به جای اینکه رویکردی متکی به منابع داشته باشیم به سمت مدیریت بهینه منابع و بهره وری گام برداریم.
ناصر حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه کرد.
به گزارش ایرنا، سازمان برنامه و بودجه با اهتمام ویژه دولت یازدهم احیا شد و پس از آن نیز سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز فعالیت خود را از سر گرفت.
پیشتر این سازمان ها در دولت گذشته منحل شده بود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.