توکل حیدری روز پنج شنبه در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرایم انتخابات افزود: هر مقام دولتی اگر اقدامی جهت تبلیغ داوطلبان انجام دهد و از امکانات دولتی استفاده کند، برخورد قانونی با ان مسئول صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به تخلفات فضای مجازی گفت: افرادی که در خصوص کانال های تلگرامی تخلفی را انجام می دهند باید توسط نهادها و دستگاه های مورد نظر تذکرات لازم به آنها داده شود.
وی اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن کانال های تلگرامی و بروز تخلفات در فضای مجازی باید مدیران کانال ها احضار شوند و اقدامات قانونی در صورت تخلف مجدد انجام گیرد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: باید نسبت به هر مرحله از انتخابات اقدامات لازم در زمان خود صورت گیرد تا بتوانیم آمادگی کامل را در مقابل توطئه های دشمنان داشته باشیم .
به گزارش ایرنا، شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی آمادگی دارند تا اخبار و گزارش های مربوط به جرایم و تخلفات انتخاباتی را به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و حکم مقتضی را در این خصوص صادر کنند.
یکی از مصادیق بارز جرایم و تخلفات انتخاباتی، تبلیغات زود هنگام و پیش از موعد است و نامزدهای انتخاباتی حق ندارند پیش از زمان رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور برای تبلیغات زود هنگام اقدام کنند و در صورت مشاهده اقداماتی از این دست و ارائه گزارش به مراجع قضایی این اقدام به عنوان تخلف انتخاباتی مورد رسیدگی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا در ادامه جلسه مسئولان قضائی و مدیران سایر نهادها و ارگان های نظامی پیشنهادهای خود را در خصوص رفع مشکلات مربوطه مطرح و در جهت حل مشکلات احتمالی اعلام آمادگی کردند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.