'سرهنگ پاسدار موسی مرادی' روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایجاد واحدهای پرورش دام سنگین، قارچ خوراکی، ماکیان، زنبور عسل، داربستی کردن اصلاح و احیای باغات، ایجاد صنایع تبدیلی همچون خیاطی، قالیبافی و بسته بندی محصولات کشاورزی از مهمترین اقدامات در زمینه اشتغال بوده است.
وی افزود: بسیج با ورود به موضوع های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش موثری در اجرای طرح های محرومیت زدایی مثل ساخت پل، جاده، مسجد و همچنین انواع خدمات پزشکی، دامپزشکی، سلامتی و نیز آموزشی و فرهنگی در تمام 260 روستای شهرستان سردشت را ایفا می کنند.
سرهنگ مرادی ادامه داد: فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی، تقویت تولید داخلی و علمی کردن فعالیت های تولیدی، فرهنگ کار و تلاش را از مهمترین اقدامات بسیج کارگری است.
وی بیان کرد: بسیجیان بازوان توانمند و پویای اجتماع هستند که امنیت پایدار در مرزها و مرکز کشور مرهون رشادت های آنها در برهه های مختلف انقلاب بوده است.
فرمانده سپاه سردشت همچنین گفت: در سال گذشته تعداد 800 نفر از قرارگاه مرکزی امام رضا (ع) در بخش های عمران و سازندگی و 400 نفر از جهادگران دانشگاه تهران هم در زمینه های بهداشتی، درمانی، کشاورزی، دامپزشکی و آموزشی در بخش وزینه شهرستان خدمات ارزنده ای را ارائه دادند.
وی بیان کرد: در روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیز تعداد 250 نفر از گروه های جهادی بسیج سازندگی حوزه ها و کانون های سپاه سردشت در بخش های سازندگی، آموزشی و کشاورزی عملکرد شایسته ای در رفع محرومیت های این منطقه ایفا کردند.
وی اظهار کرد: این سپاه در سال 95 بیش از 80 طرح محرومیت زدایی و مردمیاری در سطح روستاهای شهرستان را با هزینه 10 میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسانده است.
شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و همرز با اقلیم کردستان عراق واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.