سهراب عبدالله زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حجت الاسلام رئیسی و قالیباف، عملگرا هستند و کناره گیری یک نفر از بین حجت الاسلام رئیسی و قالیباف به نفع شخص دیگری تاکنون مطرح نشده ولی این 2 نامزد برای یک هدف کار می کنند.
وی ادامه داد: طبق دستورهای داده شده از سوی آقای قالیباف پوسترهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی در نخستین اقدام در روستاها، پس از آن در شهرستان ها و در مراکز استان ها توزیع می شود.
وی اضافه کرد: آقای قالیباف نگاه جدی به مسائل حاشیه نشینی دارد و برنامه های خوبی نیز در این خصوص طرح ریزی کرده است.
وی با اشاره به طرح قالیباف برای ایجاد پنج میلیون شغل، ادامه داد: این مطلب واهی و دور از انتظار نیست زیرا این کار با برنامه ریزی های جدی می تواند عملیاتی شود.
وی بیان کرد: ایران دارای ظرفیت های بزرگ صنعتی، معدنی، کشاورزی، گازی و نفتی است و باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال بهره برد.
وی در خصوص فعالیت های تبلیغاتی ستاد انتخاباتی آقای قالیباف در آذربایجان غربی اظهار کرد: فعالیت ستاد دانشجویی و ستاد جوانان هم زمان با فعالیت‌های ستاد استانی بوده و در 10 شهر استان به طور قطع دفاتر تبلیغاتی قالیباف مشخص شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.