به گزارش ایرنا عباس حسن خوانی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 157 نفر از این تعداد در حوزه های انتخابیه پنج شهر ارومیه، سرو، سیلوانا، قوشچی و نوشین ثبت نام کردند و مابقی مربوط به حوزهای روستایی است.
وی اضافه کرد: تاکنون 130 نفر از حوزه مرکزی ارومیه، هفت نفر از نازلو، 2 نفر از انزل، 12 نفر از صومای برادوست و 6 نفر سیلوانا ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: در حوزه روستایی نیز 530 نفر از حوزه مرکزی، 124 نفر از حوزه نازلو، 77 نفر از حوزه انزل، 121 نفر از حوزه صومای برادوست و 226 نفر از حوزه سیلوانا ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه 30 نفر از این داوطلبان، زن و یکهزار و 205 نفر دیگر مرد هستند، گفت: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از هرگونه تخریب شخصیت های حقیقی و حقوقی پرهیز کرده و از این تریبون فقط جهت ارائه برنامه های انتخاباتی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: این تریبون فقط برای افراد خاصی استفاده نمی شود و همه داوطلبان می توانند در جمع خبرنگاران به ارائه برنامه های خود بپردازند تا حق هیچ نامزدی ضایع نشود.
وی از داوطلبان ثبت نام شده نیز خواست تا از نصب هرگونه بنر تبریک یا موارد دیگر در اماکن عمومی خودداری کنند.
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید ثبت نام را به روزهای آخر موکول کنند، ادامه داد: امیدواریم تا در روز آخر ثبت نام با صف های طولانی داوطلبان مواجه نشویم.
به گزارش ایرنا سیروس صادقی، غلامرضا اتابکی، عباس سیدذکریایی، زهرا روحی، عبدالناصر نظریانی، منیژه حاجی سالم، لقمان بیضاوی و اکبر حسن بگلو به عنوان اعضای اصلی و رجبعلی مصطفوی، نادر فرجی، فریدون حیدراسدی، یونس حساس و مالک ولی زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرستان ارومیه انتخاب شده اند.
پیش از آن نیز فخرعلی محمد نیکبخت، دبیر اجرائی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان غربی، اسامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان ارومیه را شامل مرتضی نظری/رئیس هیات/، علیار خلیل زاده گویجلو /عضو هیات/، علیرضا صفری /عضو هیات/ و یوسف حسن پور /عضو هیات/ معرفی کرده است.
3072/8135 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.