رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی گفت: اجرای برجام با تکیه بر توان داخلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نصرالله اسدالهی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر جنگ تنها خطر از سوی دشمن برای ما محسوب نمی شود گفت: در مذاکرات برجام در بسیاری از مراحل با دروغ ایران را فریب دادند لذا باید توجه داشت در مقابل ظلم و دروغ دشمن آگاه بود.

وی با بیان اینکه برجام تاکنون موفقیتی برای ایران نداشته واکنون دستمان خالی است گفت:در صورت موفقیت حجت الاسلام رئیسی در انتخابات اجرای برجام بنا به دستور رهبری ادامه خواهد داشت.

اسدالهی تصریح کرد: ستاد مرکزی و ستاد معین حجت الاسلام رئیسی در مرکز استان و تمامی شهرستان های آذربایجان غربی تشکیل شده و سفر وی به استان در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه به بعد خواهد بود.

وی نگاه حجت الاسلام رئیسی به قومیت ها را مثبت عنوان کرد و افزود: دیدار با قومیت ها و عشایر از جمله برنامه های وی در سفر به استان خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان‌غربی گفت: کناره گیری حجت الاسلام  رئیسی به نفع قالیباف یا بالعکس در روز های آینده مشخص می شود که البته احتمال دارد این اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه آگاهی حجت الاسلام رئیسی با دردهای جامعه،  زمینه ساز حضور وی در انتخابات بود گفت: نگاه وی به مالیات ها قانونی خواهد بود و کارها به روال خواهد افتاد تا شاهد پویایی اقتصاد و رونق اشتغال در جامعه باشیم.

اسدالهی نگاه حجت الاسلام رئیسی را اتکا به توان داخلی خواند و تصریح کرد: جلوی واردات گرفته خواهد شد و به پاسپورت ایرانی که اکنون بهایی ندارد باید به صورت ارزشی نگاه کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.