کریم حسین زاده روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی چالدران افزود: تامین رفاه و امید به آینده یکی از مزایای استفاده از بیمه تامین اجتماعی است و می تواند در دوران کهولت و سالخوردگی راهگشای مشکلات زندگی مردم باشد.
وی اظهار کرد: در جهت رفاه حال بیمه شدگان در این شهرستان جهت احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی 600 متر مربع زمین اختصاص داده شده است.
مدیرعامل تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این آیین بیان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم، ارائه خدمات به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مقصود مقدمی کیا افرود: اجرای این طرح در راستای خدمات بهتر و سریعتر به افراد تحت پوشش این سازمان و کاهش مراجعات حضوری این افراد به ادارات تامین اجتماعی استان انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح مراحل رسیدگی به تمامی پرونده های بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان از حالت دستی خارج شده و به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی ادامه داد: تمامی افراد بیمه شده این سازمان می توانند در سراسر کشور از طریق سامانه الکترونیکی با استفاده از کد دریافتی خود از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
در ادامه این آیین سعید محمدی به عنوان سرپرست جدید اداره تامین اجتماعی چالدران منصوب و از خدمات خیام احمدی قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران یکی از شهرستان های محروم شمال آذربایجان غربی است که حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.