987 نفر داوطلب عضویت در شورای شهر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ناصر امیری فرماندار میاندوآب با اعلام این خبر افزود: بیش از 90 درصد ثبت نام کنندگان در شورای شهر از سوی هیات اجرائی و نظارت تایید صلاحیت شدند.

امیری ادامه داد:از 1088 نفر ثبت نام کرده 15 نفر توسط هیئات اجرایی و 52 نفر نیز توسط هیئات نظارت رد صلاحیت شده اند و 34 نفر نیز از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

وی ادامه داد: در شهر میاندوآب از 131 داوطلب ،1 نفر از هیئت اجرایی و 8 نفر نیز از هیئت نظارت صلاحیت نگرفتند و 3 نفر هم خودشان انصراف دادند لذا انتخابات آتی شورای شهر بین 119 نفر برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب آمار تایید شده باروق را 11 نفر و شهر چهاربرج را نیز 10 نفر اعلام کرد و گفت: در سه بخش روستایی مرکزی و مرحمت آباد و باروق نیز به ترتیب 546 ،89 و 227 نفر توانستند به عرصه رقابت انتخاباتی شورای اسلامی راه پیدا کنند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان میاندوآب تاریخ دقیق انتشار اسامی داوطلبان عضویت در شورای شهر را 20 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: طبق جدول زمان بندی انتخابات شورای شهر تبلیغات برای داوطلبان از 21 اردیبهشت تا ساعت 8 روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.