به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رضا منافی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه در سیل اخیر آذربایجان غربی اظهار داشت: این اداره از روز نخست تشکیل ستاد بحران در حالت آماده باش قرار دارد و واحدهای خسارت دیده به صورت مرتب تعیین حسارت شده است.

وی افزود: تا چند روز نخست پس از وقوع سیل به سبب وجود آب در مناطق هیچ اقدامی از سوی بنیاد مسکن امکان پذیر نبود و به همین سبب منتظر فروکش شدن آب از مناطق بودیم تا بتوانیم اقدامات تعیین خسارت به واحدها مسکونی، دامی و اراضی کشاورزی را برآورد کنیم.

منافی خاطرنشان کرد: از 58 روستای آسیب دیده از حادثه سیل آذربایجان غربی 522 واحد خسارت دیده‌اند که از این میان 202 واحد مربوط به واحدهای مسکونی احداثی، 9 واحد تجاری احداث، 5 واحد تجاری و صنعتی تعمیر، 117 واحد دام و 60 واحد دامی تعمیر می‌شود.

وی تصریح کرد: اغلب خسارات در سه منطقه ارومیه رخ داده و خوشبختانه در مناطق نازلو و صومای برادوست خسارات عمده‌ای دیده نشده است و در بخش نازلو 4 روستا که خسارت عمده‌ای به آن‌ها وارد شده است گزارش شده‌اند و دیگر مناطق در مورد اراضی کشاورزی آسیب دیده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه گفت: اغلب خسارات وارد به واحدها مسکونی در روستا طلاتپه ارومیه صورت گرفته است که 39 واحد تعیین خسارت شده‌اند و در بخش مرکزی از میان 13 روستا 451 مورد تعیین خسارت شده است.

وی افزود: در بخش سیلوانا 32 مورد در 15 روستا تعیین خسارت شده است و به تعدادی از واحدهای مسکونی و دامی منطقه آسیب وارد شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622779
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.