'یونس آذریون' روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح اول گازرسانی به 2 شهر میرآباد و وزینه به طول 182 کیلومتر از سال 94 با اعتبار اولیه 500 میلیارد ریال آغاز شده که با اجرای آن شهر میرآباد و 7 روستای مسیر شامل بزیله، شهرک بزیله، شینوه، ورگیل، بیشاسب، نلاس، واون از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی افزود: لوله گذاری معابر روستای بزیله و شهرک بزیله به اتمام رسیده و هفت کیلومتر خط تغذیه اصلی طرح از محل پلیس راه تا روستای نلاس اجرا شده و لوله گذاری معابر این روستا به جز خیابان اصلی پایان یافته است.
آذریون ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی همزمان در سه محور واوان، نلاس و میرآباد در حال انجام است.
وی بیان کرد: هر چند فرایند اجرایی این طرح با مشکلاتی مواجه بود و عملیات آن به کندی پیش می رفت اما با حمایت و پی گیرهای فرماندار مرتفع شد.
وی به دومین طرح گاز رسانی شهرستان که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اشاره کرد و افزود: طرح جابجایی خط تغذیه سردشت و گازرسانی به روستاهای باغی، بصره و بریسو با اعتبار 50 میلیارد ریال از ابتدای سال 94 شروع و تا کنون 7 کیلومتر جابجا شده است.
اذریون افزود: شبکه گذاری معابر هر سه روستا نیز به اتمام رسیده و ادامه آن همچنان در حال اجراست.
رئیس اداره گاز سردشت همچنین در رابطه با خط تغذیه شهر ربط که به علت رانش زمین دچار آسیب شده بود، گفت: عملیات جابجایی این طرح از سال 94 با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز و 50 درصد آن به اتمام رسیده است.
آذریون اظهار کرد: به علت صادر نشدن مجوز لوله گذاری در معابر داخلی شهرک صنعتی این طرح به مدت 6 ماه راکد و با پی گیری های فرماندار عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.
وی همچنین به طرح گاز رسانی به شهرهای ربط و سردشت اشاره کرد و گفت: لوله گذاری این طرح به طول 20 کیلومتر انجام و 300 انشعاب آن نیز نصب شده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال اجراست.
سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.