به گزارش ایرنا ورود نماینده رئیس جمهوری جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان به ارومیه، تداوم امدادرسانی به 8 هزار سیل زده، توزیع غذا بین یکهزار و 500 سیل زده و خسارت 250 میلیارد ریالی سیل به راه های استان از دیگر اخبار مهم آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** پیام رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی:
وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب دیدگان است
در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار تأکید کردند: وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

** دستور رئیس جمهوری به استاندار آذربایجان غربی جهت تسریع کمک رسانی به سیل زدگان
رئیس جمهوری در یک گفت و گوی تلفنی به استاندار آذربایجان غربی دستور داد تا روند کمک رسانی به سیل زدگان این استان با استفاده از تمامی امکانات تسریع شود.

** تاکید معاون اول رئیس جمهوری به بسیج امکانات در کمک به سیل زدگان آذربایجان غربی
معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر بسیج همه امکانات برای کمک فوری و رسیدگی کامل به وضع سیل زدگان در این استان تاکید کرد.

** استاندار: بحران ناشی از سیل آذربایجان غربی در 48 ساعت گذشته مدیریت شد
استاندار آذربایجان غربی گفت: بحران ناشی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها در شهرهای جنوبی و روستاهای ارومیه در 48 ساعت گذشته به نحو مطلوبی مدیریت شده و اقدامات امدادی و خدمات رسانی به آسیب دیدگان ادامه دارد.

** ارسال فوری 50 محموله بنزین و نفت سفید به مناطق سیل زده آذربایجان غربی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به بارندگی های 2 روز گذشته و وقوع سیل و طغیان رودخانه ها در برخی از شهرستان های آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: 50 محموله بنزین و نفت سفید به مناطق سیل زده این استان ارسال شد.

** نماینده رئیس جمهوری جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان وارد ارومیه شد
وزیر نیرو به عنوان نماینده رئیس جمهوری عصر امروز /شنبه/ جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

** امدادرسانی به 8 هزار سیل زده در آذربایجان غربی ادامه دارد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با اشاره به وقوع سیل در پی بارش‌های شدید باران در 2 روز اخیر در برخی از مناطق این استان گفت: تردد هشت هزار و 342 نفر از سیل زدگان روستایی این استان از روز گذشته با مشکل مواجه شده است و امدادرسانی به این تعداد همچنان ادامه دارد.

** توزیع غذا بین یکهزار و 500 سیل زده آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تویع اقلام غذایی از روز شنبه /26 فروردین/ در مناطق سیل زده این استان آغاز شده است، گفت: تاکنون این اقلام غذایی بین یکهزار و 500 نفر از سیل زدگان در روستاهای سیل زده توزیع شده است.

** خسارت 250 میلیارد ریالی سیل به راه های آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بارش باران شدید و طغیان رودخانه های آذربایجان غربی در 2 روز گذشته اشاره کرد و گفت: حدود 250 میلیارد ریال به راه های استان در شهرستان های ارومیه و اشنویه خسارت وارد شده است.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.