اکبر حسن بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، با اعلام حالت آماده‌باش نیروی برق اظهار کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در برخی شهرهای استان از جمله اشنویه، نقده و بوکان، تمام نیروی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تا عبور سامانه بارشی از استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

حسن بگلو گفت: در اولین ساعات وقوع حادثه، جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار و جوانب موضوع به لحاظ خسارات احتمالی بررسی شد و با برنامه‌ریزی و نظارت لازم، مشکل برق تعدادی از روستاها که در اثر شکسته شدن تعداد 4 اصله تیر برق حادث‌شده بود، برطرف شد و به‌محض باز شدن راه‌های مواصلاتی مشکل برق چند روستای دیگر نیز رفع می‌شود.

وی افزود: بارش‌های سنگین در دو روز گذشته سبب طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت در شهرهای اشنویه، نقده و بوکان شده و خوشبختانه کمترین میزان خسارت را در شبکه‌های توزیع برق شاهد هستیم و با گذر از بحران در خصوص مستحکم سازی تأسیسات برق در مسیر سیلاب اقدام خواهد شد.

برق تمام مناطق شهری و روستایی شهرستان اشنویه متصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام خبر برقراری برق مناطق سیل زده اظهار کرد: در پی بارش باران در شهرستان اشنویه، تعداد چهار اصله تیر برق در مسیر سیلاب شکسته شده و بی برقی تعداد 9 روستای اشنویه را در پی داشت.

حسن بگلو افزود: خوشبختانه در نتیجه تلاش‌های همکاران نیروی برق آذربایجان غربی مشکل در  کلیه روستاهای مذکور رفع شده است.

وی گفت: در نتیجه سیلاب برق روستاهای هق با ٢٢١ مشترک، کیسل آباد و بطریان با ٤٨ مشترک، تاژاندره با ٦٣ مشترک، دورود با ١٨٥ مشترک، شیخان با ١٨٥ مشترک، میرآباد با ٢٣٣ مشترک، مامدان با ١٩ مشترک و پای قلعه با ٢٩ مشترک قطع شده بود که در حال حاضر کلیه مناطق شهری و روستایی برقرار است.

حسن بگلو تصریح کرد: برق برخی مناطق در نقده و اشنویه به دلایل امنیتی و جلوگیری از برق گرفتگی  قطع شده که با تغییر شرایط، وصل می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617455
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.