مسئول ایستگاههای آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس گفت: مدرسه ابتدایی دخترانه 15 خرداد در روستای شکریازی طعمه حریق شد.

احمد بهبودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 13:26 دقیقه امروز در پی اعلام حادثه آتش سوزی یک مدرسه در روستای شکریازی سلماس تیم های آتش نشانی ایستگاه های شماره 1 و 3 سلماس فورا به محل حادثه اعزام شده و در ساعت 13:45 دقیقه بهمحل حادثه رسیدند.

بهبودی افزود: نیروهای آتشنشانی موفق شدند با حضور به موقع خود ضمن تثبیت شرایط و کنترل حریق،‌ آن را مهار نموده و پس از تخلیه لوازم آموزشی و الکترونیکی این مدرسه اقدام به اطفای حریق نمایند.

مسئول ایستگاههای آتش نشانی سلماس خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت آتش و حجم زیاد دود در داخل کلاسها و شیروانی بودن سقف ساختمان، نیروهای آتش نشانی از طریق برش سقف شیروانی و باز نمودن پنجره ها اقدام به تخلیه دود و سپس اطفای حریق نمودند.

وی با اشاره به دردست بررسی بودن علت این حادثه،‌ اذعان کرد: این عملیات با تلاش همه جانبه نیروهای آتش نشانی در ساعت 15:47 دقیقه به اتمام رسید.

رسول موسی زاده رییس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه حادثه مذکور هیچگونه تلفات جانی نداشته و فقط دوکلاس آموزشی دچار خسارت 200 الی 300میلیون ریالی شده اند که در اسرع وقت بازسازی خواهند شد.

موسی زاده تصریح کرد: روند آموزشی دانش آموزان این دو کلاس به هیچ وجه متوقف نشده و در کلاس های جایگزین در یکی از سه مدرسه موجود در این روستا دانش آموزان به تحصیل خود ادامه خواهند داد.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.