به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، رامین اسد نژاد روز شنبه افزود: خبر آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شالمان سنندج پشت کوچه خاکشناسی روز گذشته از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.
وی گفت: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 و 5 و همچین نیروهای پشتیبانی ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد آتش سوزی در آشپزخانه طبقه سوم در یک آپارتمان پنج طبقه رخ داده بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: به دلیل دود زیاد و همچنین شعله های آتش سه نفر از ساکنان این آپارتمان به بالکن پناه برده بودند که آتش نشانان توانستند قبل از رسیدن بالابر با استفاده از وسایل ایمنی این سه نفر را از محل حادثه نجات دهند.
به گفته وی با تلاش آتش نشانان آتش سوزی به موقع مهار شد و پس از آن عملیات ایمن سازی داخل آپارتمان را نیز انجام دادند.
اسد نژاد با بیان اینکه خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارده شده است افزود: علت آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.
هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه می دهند و از بین آنها 130 نفر نیروی عملیاتی هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.