به گزارش ایرنا سرتیپ دوم امیرعلی حاجیلو در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: دشمنان نظام در اوایل انقلاب اسلامی نیز می‌خواستند در مقابل انقلاب سدی ایجاد کنند ولی ارتشیان خود را سپر دفاعی قرار دادند و در ادامه نیز ارتش اقتدار خود را در دوران دفاع مقدس با حمایت‌های حضرت امام به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به اینکه حضرت امام ( ره) به عنوان دیده بان هوشیار انقلاب، آینده را به خوبی دیده و خطرهای احتمالی را به مسئولان هشدار داده بود، افزود: نامگذاری روز 29 فروردین با تدبیر امام صورت گرفت و نظام و ارتش جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد.
جانشین فرماندهی قرارگاه شمالغرب ارتش اظهار کرد: حضرت امام بر قلب و دل ارتشیان حکومت می کرد و این ارتباط و نفوذ امام در بدنه ارتش باعث شد که در زمان انقلاب ارتش و مردم یکی شوند و در مقابل شرق و غرب بایستد.
سرتیپ حاجیلو با اشاه به وجود 14 هزار شهید در قرارگاه شمالغرب کشور، ادامه داد: ارتش هیچگونه وابستگی به شرق و غرب نداشته و نخواهد داشت و اتحاد و وحدت بین مردم و نیروهای نظامی باعث شده است تا نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز با صلابت تر شود.
وی با اشاره به اینکه ارتش، پنج هزار نفر شهید را بعد جنگ تحمیلی در مبارزه با ضد انقلابیون تقدیم نظام کرده است، ادامه داد: ارتشیان در مبارزه با هر گروه منافقی جان خود را فدا می‌کنند تا کسی نتواند چشم طمع به ایران داشته باشد.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان و با حضور پرشور مردم شهید پرور برگزار شد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.