نژاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان سردشت اظهار کرد: با وجود انجام اقدامات زیادی که برای توسعه حوزه بهداشت این شهر انجام شده اما هنوز وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان مناسب نبوده و نیازمند توجه بیشتری است.

وی گفت: از لحاظ پزشکی، سردشت دچار کمبود متخصص داخلی، متخصص مغز و اعصاب، چشم و ارتوپدی است و برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران مراجعه کننده نیازمند جذب پزشک است.

جهانی با بیان این‌که با کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی سردشت و تصویب 90 میلیارد ریال اعتبار، هنوز عملیات اجرایی آن معلق است افزود:11 درمانگاه فعال، 126 تخت فعال بستری و یک درمانگاه بخش خصوصی نیز در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار سردشت تصریح کرد: از مهم‌ترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، شبانه روزی نبودن داروخانه درمانگاه بخش خصوصی است که اعتراض بسیاری از سوی مردم در پی داشته است.

وی با پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که احداث کلینیک تخصصی ویژه بیماران شیمیایی در سردشت در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار کرد: این کلینیک از ضروری‌ترین اقداماتی است که با احداث آن می‌توان بخش زیادی از مطالبات بیماران شیمیایی را پاسخ داد اما تاکنون اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته اما سعی در اجرای این طرح در سال 96 ر دستور کار فرمانداری سردشت قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611167
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.