به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، حجت الاسلام جعفر فخرآذر افزود: از زمان استقرار و فعالیت دولت کنونی شاهد برخی اقدامات و توفیقات موثر و ارزشمند در حوزه های مختلف بودیم و دولت تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف و مصروف کرده است.
وی اضافه کرد: دولت یازدهم در زمینه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری کمیته ها و کارگروه های تخصصی را تشکیل داده است و در این خصوص معاونان رئیس جمهوری و وزرا به صورت مستقیم نظارت داشته اند.
وی اظهار کرد: در موضوع برجام و به ثمر نشستن مذاکرات نیز با رهنمودها و هدایت های داهیانه رهبری و نرمش قهرمانانه دولت یازدهم، بدون اینکه کوچکترین خللی در روند انجام تحقیقات و بهره برداری های علمی صلح آمیز ایجاد شود، حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مجامع جهانی ثابت شد.
وی ادامه داد: در سایه این مذاکرات و با فروپاشی اجماع جهانی علیه کشورمان، طرح ایران هراسی صهیونیزم بین الملل با شکست مواجه شد و قطعنامه های شورای امنیت و آژانس بین المللی انرژی اتمی ملغی شد.
مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور سیاسی روحانیان گفت: در مباحث حوزه سلامت نیز موفقیت های ارزشمندی به دست آمد و اقدامات این بخش به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بیماران غیر از درد ناشی از بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، نزدیک تر شد.
حجت الاسلام فخر آذر افزود: اغلب دولت های گذشته 2 دوره ای بوده اند و امیدواریم این دولت نیز در جهت تداوم انجام خدمات صادقانه و اجرای کامل برنامه های خود که حسب تاکید مقام معظم رهبری برنامه ها مقطعی نیست، بتواند رای اعتماد مجدد را از ملت قدرشناس ایران بگیرد.
به گزارش ایرنا دولت تدبیر و امید از نیمه تابستان سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده و حدود 44 ماه از فعالیت دولت می گذرد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.