امین رستم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشجویان دانشگاه های سراسری، پیام نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی می توانند با تشکیل تیم های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در این مسابقات اقدام کنند.
وی اضافه کرد: التزام به اخلاق علمی، پرهیز از ورود به نزاع های غیر علمی در میان نسل جوان و نخبه کشور با اهتمام به روز آمدی و کارآمدی مباحث از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی اظهار کرد: این دوره از مناظره های دانشجویی با همکاری دانشگاه های ارومیه و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت ملی برگزار می شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: مسابقات در سطح دانشگاهی و استانی به صورت نموداری حذفی در یکی از دانشگاه های ارومیه و در سطح منطقه ای و کشوری نیز در مهر و آبان برگزار می شود و تیم های راه یافته به مرحله نهایی در استان به مسابقات منطقه ای و سپس در صورت موفقیت به مرحله ملی راه می یابند.
به گزارش ایرنا، طی مصوبه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی – اجتماعی دانشگاه های کشور مقرر شده تا پنج سال جهاد دانشگاهی به عنوان مبدع و متولی این مسابقات پروتکل اجرایی این مسابقات را با مشارکت دانشگاه ها و نهادها در سطح دانشگاه های کشور برگزار کند.
3214/2093** خبرنگار: شاهین سپهراد** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.