به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، یعقوب پوراسد ظهر امروز در مراسم هماهنگی بزرگداشت آیت‌الله سیدعلی اکبر قریشی که در محل سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: با هدف تجلیل از 70 سال خدمات قرآنی و ده‌ها سال مبارزات انقلابی و تکریم سال‌ها مجاهدت آیت الله قریشی در چهار دهه انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت ایشان از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در روز چهارم اردیبهشت و در آستانه عید مبعث برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این آئین، فیلم مستند شخصیتی آیت الله سیدعلی اکبر قریشی که مشتمل بر معرفی وجوه و ابعاد مختلف زندگی این عالم قرآنی است به نمایش در می‌آید.

پور‌اسد محل برگزاری این مراسم را سالن بزرگ امام علی (ع) ارومیه اعلام کرد و افزود: برای شرکت در این مراسم از شخصیت‌های کشوری و علمای شناخته شده حوزه و دانشگاه دعوت شده است.

وی تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر رونمایی از تمبر یادبود آیت الله قریشی یکی از مجموعه‌های ورزشی بزرگ دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه نیز به نام این قرآن‌پژوه برجسته کشور نامگذاری خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: برجسته سازی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آیت‌الله قریشی در کنار معرفی جامع فعالیت‌های قرآنی این شخصیت از دیگر برنامه‌های آئین تجلیل از نماینده ادوار و کنونی مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است.

در این مراسم مدیران و نمایندگان سپاه شهد، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، صدا و سیما و نیروی انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و خبرگزاری‌های رسا و تسنیم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان پیشنهادات و نحوه مشارکت خود در برگزاری این رویداد را تشریح کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 609020
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.