حسین فهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از یک رقابت تنگاتنگ 17 نفر در بخش پسران و 11 نفر در بخش دختران به عنوان اعضای تیم استانی انتخاب شدند که اردیبهشت ماه آینده در مرحله منطقه ای این مسابقات با حریفان خود رقابت می کنند.
وی با اشاره به نتایج مواد مختلف رشته دوی این رقابت ها اضافه کرد: اشکان ذهبکار و مرضیه امجدی از ارومیه در ماده 60 متر پسران و دختران، متین ناجی و نیوشا موجودی از ارومیه در ماده 200 متر، حسن حیدری از ارومیه در ماده 400 متر، میثم پیامی از ارومیه در ماده 800 متر، ابراهیم مرادی از محمدیار و سنا مام عزیزی از پیرانشهر در ماده هزار و 500 متر پسران و دختران، میلاد مصطفی پور از پیرانشهر و نارلی صبوری از ارومیه در سه هزار متر دختران و پسران رتبه های نخست را از آن خود کردند.
وی اظهار کرد: متین محمودی از بوکان و نگین زیباسرشت از ارومیه در پرش طول پسران و دختران و علی عالی پور از شوط در پرتاب وزنه نیز رده های نخست این مواد را به دست آوردند.
به گزارش ایرنا، مرحله منطقه ای مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود و نفرات برتر این بخش نیز تابستان امسال در مسابقات کشوری به میدان می روند.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.