روح الله  حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با انتقاد از عملکرد ستاد احیا دریاچه ارومیه اظهار کرد: متأسفانه مدت‌هاست این ستاد از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده خود دور شده و در اختیار جریانات سیاسی قرارگرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدیت خود را در احیا دریاچه نشان داد اما ستاد احیا نسبت به دریاچه بی‌توجهی کرده و اقدام مطلوبی انجام نداده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: احیاء دریاچه‌ای که با سوء مدیریت دچار بحران شده نباید با پر کردن چاه‌های مردم و ایجاد بحران برای  واحدهای صنعتی احیا شود و نیز مردم نباید تقاص سوء مدیریت‌های مسئولین را بدهند.

حضرت‌پور با بیان این‌که پلمب چاه‌ها عامل بیکاری و رکود در سطح استان شده است تصریح کرد: قریب به سه هزار چاه پلمب شده و بسیاری از واحدهای صنعتی و کارخانه‌ها با مشکل کمبود آب مواجه هستند که این سبب بیکاری، رکود اقتصادی و فرار سرمایه از استان شده است.

وی با اشاره به این‌که ستاد احیا دریاچه ارومیه دیگر پیگیر وضعیت دریاچه ارومیه نیست بیان کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته دو سانتی متر کاهش یافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد احیا به عنوان یک نهاد اجرایی، در طول سال‌های گذشته دچار سیاست بازی شده و مردم نیز از عملکرد این ستاد با توجه به هزینه‌های کلان انجام شده رضایت ندارند.

حضرت‌پور گفت: شفاف سازی کامل ستاد احیا در رابطه با هزینه‌کرد از بیت‌المال سبب رفع ابهامات بسیار در این زمینه می‌شود.

انتهای پیام/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607175
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.