استان آذربایجان غربی رتبه دوم عضوگیری و امضای کمپین 'نه به تصادفات جاده ای' را در ایام نوروز 96 از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، بیش از 2هزارمسافر ایرانی و گردشگر خارجی با حضور خود در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سراسر استان در جریان سفرهای نوروزی96، به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

با توجه به این آمار، آذربایجان غربی توانسته بعد از استان گیلان در رتبه دوم عضوگیری و امضای کمپین 'نه به تصادفات جاده ای' در ایام نوروز 96 در سطح کشور بایستد.

استقبال گردشگران کشورهای خارجی از این کمپین به لحاظ مجاورت و همسایگی آذربایجان غربی با چهار مرز خاکی کشورهای همسایه در نوع خود قابل توجه بوده بطوریکه حدود 90 نفر از مسافران خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، استرالیا، سوییس، ترکیه و جمهوری آذربایجان با امضای میثاق نامه این کمپین، در این پویش ملی عضو شدند.

رانندگی ایمن، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد لازم در کاهش سوانح رانندگی و گوشزد کردن این موارد به دیگر رانندگان از جمله مواردی است که مسافرین و گردشگران پس از امضای میثاق نامه این کمپین، خود را متعهد به رعایت آنها می دانند.

به گزارش ایسنا؛ کمپین نه به تصادفات جاده ای به عنوان یک اقدام در راستای بهبود فرهنگ رانندگی در ایران چندین روز پیش از آغاز مسافرت های نوروزی هموطنان به راه افتاده و بسیاری از افراد مشهور و مسئولان داخلی به این کمپین پیوسته اند تا زمینه سازی ترویج اصول صحیح رانندگی و کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از تصادفات در جاده های سطح کشور باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.