سرهنگ عباس فرمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، تردد وسایل نقلیه در محور ارومیه به سمت اشنویه از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه به سمت دره شهدا و از 5:30 عصر تا 8:30 شب از دره شهدا به سمت ارومیه یک طرفه تعیین شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در محور انهر، از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه تا تقاطع 14 شهید و از ساعت پنج عصر تا 8:30 شب از تقاطع 14 شهید تا ورودی ارومیه یک طرفه است.
وی با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در محور خطایلوی ارومیه اظهار کرد: در این محور نیز از طرف تقاطع خطایلو تا ورودی شهر ارومیه از ساعت 5:30 عصر تا 8:30 شب محدودیت یک طرفه بودن را اعمال می کنیم.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: در محور بند ارومیه نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 عصر تا پایان ترافیک از تقاطع سد شهر چایی به سمت ارومیه یک طرفه است.
سرهنگ فرمانی گفت: همچنین در راستای تسهیل تردد و کاهش خطرات احتمالی از جمله تصادف، تردد کامیون، تریلی، اتوبوس و موتورسیکلت در محور های اشنویه، انهر و بند از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب به مدت 12 ساعت ممنوع است.
به گزارش ایرنا، مردم شهر ارومیه همزمان با روز طبیعت /13 فروردین/ به اطراف شهر می روند و این روز را در طبیعت زیبای اطراف شهر سپری می کنند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.