به گزارش ایرنا، علی محمدی سرپرست فرمانداری خوی روز سه شنبه در آیین راه اندازی این پایگاه امداد هوایی گفت: حضور به موقع و سریع در زمان بروز حوادث به ویژه سوانح رانندگی، اصلی اساسی در کاهش تلفات و مصدومیت های افراد حادثه دیده است که برنامه ریزی قابل توجهی در سال های اخیر برای بهبود این روند انجام شده است.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه ریزی های صورت گرفته راه اندازی پایگاه های امداد هوایی است که با تلاش مسئولان کشوری و استانی، این مهم در شهرستان خوی و شمال استان نیز مهیا شد.
وی اظهار کرد: این پایگاه هوایی از وجود پنج نفر امدادگر متخصص و تجهیزات امدادی پیشرفته بهره می برد و در کنار پایگاه امداد جاده ای سه راهی ایواوغلی راه اندازی شده است تا به همه منطقه شمال آذربایجان غربی اشرافیت داشته باشد.
سرپرست فرمانداری خوی ادامه داد: این پایگاه امداد هوایی تا پایان تعطیلات نوروزی فعال است و در راستای کاهش تلفات و افزایش سرعت حضور در صحنه تصادف کمک رسان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، پیشتر یک پایگاه امداد هوایی از این نوع در ارومیه راه اندازی شده بود.
آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراه دارد و سالانه بیش از 500 نفر در این جاده ها بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند.
8137/2093** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.