سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این اکیپ ها افزون بر 600 نفر از منابع طبیعی آذربایجان غربی حراست و حفاظت می کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، مرکز مانیتورینگ با کشیک های شبانه روزی فعال بوده و با استفاده از دوربین های حفاظتی، عرصه های ملی را رصد می کند به طوری که حدود نیمی از عرصه های ملی استان با این دوربین ها کنترل می شود.
وی اظهار کرد: طرح نوروزی حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی از ابتدای این هفته آغاز شده و تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان و مسافران نوروزی نیز می توانند برای حفاظت از منابع طبیعی با سامانه 1504 یگان حفاظت تماس بگیرند و دست اندازی ها به عرصه های ملی را اطلاع دهند.
سرهنگ ابراهیم پور گفت: سامانه پیامکی 100000001504 هم آماده دریافت پیامک های مردمی در راستای حراست از منابع طبیعی در استان است.
آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون و 750 هزار هکتار عرصه ملی دارد.
ایام ابتدایی نوروز در سال های گذشته به علت وجود تعطیلات نوروزی یکی از زمان های مهم برای سودجویان و سوء استفاده متخلفان بوده که در سال های اخیر برای مقابله با این امر، اکیپ های یگان حفاظت منابع طبیعی در استان در این ایام فعال هستند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.