احسان جوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 2 هزار و 400 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های صنعتی قرار دارد که سعی می کنیم این زمین ها را با قراردادهایی به سرمایه گذاران واگذار کنیم.
وی اضافه کرد: 34 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که در حال حاضر در 24 شهرک و ناحیه صنعتی استان امکان استقرار برای واحدهای صنعتی مهیاست.
وی با اشاره به ایجاد تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب در هشت شهرک صنعتی آذربایجان غربی اظهار کرد: علاوه بر آن هشت ایستگاه آتش نشانی نیز در این شهرک ها راه اندازی و هفت خودروی آتش نشانی نیز تامین شده است.
وی ادامه داد: در سال آینده با تکمیل عملیات های مقدماتی، فاز فرآیندی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه نیز آماده بهره برداری می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه شهرکهای صنعتی استان برنامه تامین اراضی مورد نیاز برای ایجاد ناحیه صنعتی چهار برج میاندوآب به میزان 36 هکتار در دستور کارشرکت قرار دارد.
جوی اضافه کرد: عملیات اجرای زیرساخت شهرک صنعتی شماره 2 ماکو و ناحیه صنعتی خلیفه لو نقده نیز رو به اتمام است و در آینده نزدیک کار واگذاری زمین برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی درابن شهرک و ناحیه صنعتی آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، 34 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که واگذاری زمین برای راه اندازی واحدهای صنعتی در 22 شهرک از آنها انجام می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.