به گزارش ایرنا نادر مدنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری ژیمناستیک کاران استان در 6 مسابقه کشوری و یک مسابقه آسیای حضور داشتند که در نهایت 39 مدل کشوری را در مجموع تیمی و یک مقام چهارمی را در مسابقات آسیایی به دست آوردند.
وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و 500 ورزشکار رشته ورزشی ژیمناستیک در استان 820 نفر خواهر و970 نفر برادر هستند که از مجموع این نفرات تعداد هفت نفر ورزشکار به تیم ملی دعوت شدند و در مسابقات آسیایی جوانان و نوجوانان و مسابقات جهانی چین شرکت کردند.
وی افزود: احد محمدی و ساسان عباسی نیز در مسابقات بخش آکروژیم ژیمناستیک در سال 96 به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام می شوند.
رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم ورزشکاران استان را تقویت کنیم، سه جشنواره ژیمناستیک، پنج کلاس مربیگری، چهار اردوی آمادگی تیم های شهرستانی و استانی، آزمون سطح بندی المپیکی، تست پزشکی و غربالگری را در بین ورزشکاران استای اجرا کرده ایم.
وی ادامه داد: چهار مسابقه استانی و یک مسابقه قهرمانی کشوری را در بخش های آکروژیم، دوبل ترامپ، ترامپولین و ایروبیک را در شهرستان ارومیه اجرا کرده ایم.
گفتنی است در ادامه از 41 نفر مربی و قهرمان رشته ورزشی ژیمناستیک استان با اهدای لوحی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی لیگ آکروژیم کشور که در 19 و 20 اسفند سال جاری در ارومیه برگزار شده بود با قهرمانی تیم آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.