شهردار جدید سلماس طراحی و آماده سازی نرم افزار گردشگری این شهر برای میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، احسان صدقیانی فر به همراه رییس شورای شهر سلماس در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در آستانه عید نوروز، ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همه مردم، با تشریح اقدامات شهرداری برای استقبال از سال جدید گفت: برای استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی، در 17 نقطه شهری نمادهای نوروزی همچون سفره هفت سین، ماهی و کتابهای گل کاری شده کار خواهد شد و همچنین معابر نیز با چراغ های تزیینی متناسب، تزیین شده اند تا فضای عمومی معابر شهر در شب برای عید آماده گردد.

صدقیانی فر با اشاره به ساماندهی آسفالت معابر اصلی ورودی شهر، بیان کرد: عملیات لکه گیری و اسفالت خیابانهای اصلی و معابر شهر نیز با ظرفیت سه هزار تن و اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای از معابر سلماس را که وضعیت نامناسبی از نظر آسفالت دارند، بهبود بخشیم.

شهردار جدید سلماس از تولید نرم افزار جامع گردشگری معرفی سلماس برای ارائه به مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم افزار جامع شامل تمام اطلاعات مربوط به شهر ازجمله جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، مراکز درمانی و خدماتی ایت که با حجم بسیار کم و توسط خود کارکنان شهرداری اماده شده و برابر هماهنگی ها در مراکز امدادی و محل پذیرش و اسکان مسافران در اختیار مسافران عزیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به زنده گیری سگ های ولگرد، افزود: تا کنون حدود 60 سگ ولگرد در سطح شهر در طول دو هفته گذشته زنده گیری شده اند و به مرکز نگه داری مخصوص منتقل می شوند.

صدقیانی فر افزود: عملیات تنظیف شهری معابر سلماس نیز حدود دو روز است آغاز شده و پس از شستشوی بافت مرکزی شهر به تدریج سایر معابر نیز تنظیف خواهند شد.

توحید ذاکری رییس شورای شهر سلماس نیز در این جلسه با اشاره به حمایت شورای شهر از شهردار جدید، افزود: حمایت ما ازشهردار جدید حمایت عملکردی است و در طول مدت کم آغاز به کار خود خوشبختانه اقدامات جهادی و سریعی را آغاز کرده است و امیدواریم روند روبه بهبود عملکرد شهرداری همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم شهری شایسته مردم فهیم آن داشته باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.