به گزارش ایرنا، سردار محمدتقی اوصانلو روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه پشتیبانی از ولی فقیه کشور را در برابر خطرها بیمه کرده است، اظهار کرد: دشمنان ما حتی توان فکر کردن برای حمله نظامی به ایران را ندارند زیرا می دانند بلایی بر سرشان می آوریم که در تاریخ کم نظیر باشد.
وی با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در جبهه های حق علیه باطل به عنوان مدافعان حرم، گفت: این استقبال پرشور بیانگر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی افزود: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، رزمندگان کشور با ایثار، ایمان و شجاعت خود معادلات جهانی را تغییر دادند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امینت موجود در ایران با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست، گفت: این امنیت در سایه نثار خون شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و آنانی که برای حفظ امنیت داخلی کشور به شهادت می‌رسند، به دست آمده است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای فقیرانه زندگی کردن نیست، افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای توسعه اقتصادی در راستای افزایش رفاه اجتماعی است.
وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن روحیه جهادی در جامعه گفت: روحیه جهادی به معنای گرفتن اسلحه در دست نیست بلکه با درس خواندن، علم اندوزی و خدمت صادقانه به مردم معنا می یابد.
سردار اوصانلو با بیان اینکه شهدا به روحیه محافظه کارانه اعتقادی نداشتند، اظهار کرد: باید به وصیت شهدا عمل کرد و در برابر کسانی که انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند، تعارف را کنار گذاشت.
به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم و پایه این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم از خانواده های شهدای حرم ساکن در ارومیه و دانشجویان ممتاز خانواده های شهدا و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه تجلیل شد.
3214/3072 ** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.