سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان در کنترل خودروهای عبوری در کمتر از یک هفته گذشته این میزان کالای قاچاق را کشف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی یکی از خودروها 6هزار و 238 ثوب البسه قاچاق خارجی و همچنین از خودروی دیگر یکهزار و 147 عدد ابزار آلات خارجی خودرو کشف و ضبط شد.
سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: در بازرسی از یک خودروی دیگر تعداد 470 عدد ظروف آشپزخانه کشف شد.
وی گفت: در این رابطه 11 دستگاه خودروی سواری توقیف و 14 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب همچنین از دستگیری سه نفر توزیع کننده مواد محترقه خطرساز خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در سه عملیات غافلگیرانه، از این افراد که در سطح شهر به توزیع مواد محترقه اقدام می کردند 19 هزار و 121 عدد انواع مواد محترقه کشف کنند.
سرهنگ شیخ نژاد ارزش این تعداد مواد محترقه را 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سه نفر پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
به گزارش ایرنا، در یک ماه گذشته در 2 عملیات مختلف 2 میلیون و 200 هزار عدد و با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز 9 هزار و 700 عدد انواع محترقه غیرمجاز نیز در میاندوآب کشف شده است.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.