سرهنگ حسن شیخ نژاد شامگاه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد انواع مواد محترقه در چند روز گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب کشف و ضبط شد که امروز و با حضور عوامل انتظامی و قضایی این مواد امحاء شد.
وی ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را افزون بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محموله این تعداد مواد محترقه که توسط افرادی از شهر های مرزی بارگیری شده بود و قصد انتقال آن به شهرهای عمقی کشور را داشتند در میاندوآب به دام پلیس افتادند.
شیخ نژاد بیان کرد: متاسفانه در روز های اخیر، چهار نفر در این شهرستان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند که 2 نفر از آنها در بیمارستان شهرستان مداوا شده و 2نفر دیگر به علت شدت مصدومیت به بیمارستان ارومیه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: در چهارشنبه آخر سال پلیس حامی و در کنار مردم بوده و امید است مردم به صورت محله محوری برنامه های چهارشنبه سوری را برگزار کنند و از شادی های پرخطر پرهیز کنند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.