سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره اقدام ابتکاری این حوزه است، گفت: ایجاد فرصتی برای آشنایی هنرمندان منطقه با یکدیگر و تبادل نظر درباره موضوع های هنری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هنری است.
احد هوشمند افزود: این نمایش ها با توجه به برخورداری از تکنیک های نمایش و نحوه بازیگری و کارگردانی شاخص انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: هفت فیلم تئاتر از کارگردان های ایرانی و 2 اثر از کارگردان های آلمانی در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.
وی بیان کرد: نمایش های صحنه ای «هتل پارادیزو» به کارگردانی مایکل ووگل از آلمان، «خرس و خواستگاری» به کارگردانی حسن معجونی، «21 بار مردن در 30 روز» به کارگردانی صابر ابر و «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی آثاری است که در نخستین روز این جشنواره اکران می شود.
وی ادامه داد: در همین راستا «سحوری» به کارگردانی قطب الدین صادقی، «هیولا» به کارگردانی لارنت فرانتی از آلمان، «قربانی »، «سال ثانیه» و «هملت، شاهزاده کوچک» به ترتیب به کارگردانی شیما جوادپور، حمید پورآذری و رضا بابک نمایش های است که در دومین روز جشنواره «نگاه نو» بر روی پرده اکران قرار می گیرد.
علاقه مندان می توانند 14 و 15 اسفند ماه از ساعت 11 تا 18 در محل این جشنواره در سالن آمفی تئاتر صفی الدین اورموی حوزه هنری آذربایجان غربی شرکت کنند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.