حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: طبق وعده قرآن کریم، خداوند کافران را عذاب سخت می دهد و پشتیبان مسلمانان است و پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان خواهد بود.
وی با اشاره به در پیش بودن مسافرت های نوروزی اضافه کرد: برخی از خانواده ها به کشورهای دیگر مسافرت کرده و از آنجا خریدهای خود را انجام می دهند که این امر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خرید کالاهای داخلی است.
وی با انتقاد از مسافرت های خارجی برخی از مدیران اظهار کرد: این امر نیز قابل قبول نیست زیرا آنها الگوی مردم عادی هستند و باید در اعمالشان دقت کنند.
وی با شکر به درگاه الهی به خاطر نزول برکات آسمانی در زمستان امسال در استان و کشور ادامه داد: ما باید شکرگزار موهبت های الهی باشیم که در این صورت، خداوند نعمت های خود را فزونی می بخشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: آن حضرت می تواند محور وحدت و همدلی بین مسلمانان باشد زیرا همه مسلمان شیعه و سنی بر منزلت والای ایشان نزد خداوند توافق دارند و این سرمنشاء اتحاد است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نزدیک شدن به ایام آغاز سال نو گفت: عفو و گذشت دوستان، آشنایان و افراد خانواده، صله ارحام و توجه به فقرا از مهمترین شاخصه های مومنان در این ایام است که باید این ویژگی ها در همه افراد جامعه تسری یابد که این امر موجب نزول رحمت الهی می شود.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.