امام جمعه میاندوآب گفت: کسانی که به دنبال قطع یارانه مردم هستند،کارت هدیه های سه میلیون ریالی را به افراد خاص هدیه می دهند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجانغربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت: طرح آشتی ملی از طرف همان فتنه گرانی مطرح می شود که سال 88 با طرح تقلب در انتخابات،  بلاهایی بر سر این کشور آوردند.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به طح سوال "صلح بهتر است یا آشتی"از سوی فتنه گران گفت: قصد دارند به مردم القا کنند که ما در صدد آشتی هستیم و انقلابیون خواستار جنگ هستند که این هم فتنه دیگری است در حالی که مردم ما در 22 بهمن نشان دادند که با رهبری خود آشتی هستند و با این جنگ های روانی هیچ خللی در حرکت ولایت محور مردم ایجاد نخواهد شد.
حسن زاده ادامه داد: ملت ایران با فتنه گران تا زمانی که اعلام ندامت و توبه نکنند مردم با آنها آشتی نخواهند کرد هر چند توبه برخی ها اصلا قابل قبول نیست و من به صراحت اعلام می کنم اگر کسانی در جایی اعلام کنند سرباز ولایتند و در جای دیگر طرح آشتی ملی را حتی بر زبان هم بیاورند زبانش را از حلقومش بیرون می کشیم چرا که سرباز ولایت باید تحت امر رهبری حرکت کند.
حمید حسن زاده با اشاره به اهداف مطرح کردن آشتی ملی گفت: این طرح از طرف کسانی مطرح می شود که از طرف مردم طرد شده اند و دوباره قصد بازگشت به قدرت را دارند و می خواهند با این طرح از بن بست ملی که دچار آن شده اند خارج شوند.
امام جمعه میاندوآب اعلام کرد: هفته آینده سندی ارائه خواهم کرد که کسانی که هر روز به بهانه هایی قصد دارند 45 هزار تومن های مردم را قطع کنند طی 40 روز اخیر 3 بار کارت هدیه 3 میلیون ریالی به به چندهزار نفر خاص پرداخت کرده اند، من به این افراد هشدار می دهم به جای حرام کردن بیت المال فکر ایجاد اشتغال برای جوانان، فکر کارتن خواب ها و فکر محرومان و روستائیان باشند که با حداقل امکانات هم در روز 22 بهمن نشان دادند باهم متحد هستند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
حسن زاده در ادامه به فعالیت رسانه های منافق هم اشاره کرد و گفت: کار به جایی رسیده است که شبکه های بی بی سی ، من و تو نیز با طرح آشتی ملی اعلام مخالفت می کنند و می گویند برای پیشبرد اهداف خود باید انقلابیون و رهبری و امام جمعه را در تنگنا قرار دهید.
وی به خواسته های مردم هم اشاره کرد و گفت: مردم کار می خواهند،پرونده سوزی می خواهند  نه پرونده سازی، رونق اقتصادی می خواهند ، مردم آزادی می خواهد نه ایجاد فضای امنیتی در کشور ،این انقلاب محرومان و تهی دستان بود و الان انقلاب شهدا و ایثارگران است پس سزاور نیست این انقلاب را به دست نا اهلان و بی دین ها و بی غیرت ها با طرح کردن آشتی ملی بدهیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.