به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار محمد هاشمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کارمندان بسیجی در ارومیه افزود: سایر ادارات که تحت پوشش پایگاه های مقاومت استان نیستند با بسیج اقشار همکاری می کنند و از برنامه های سازمان های مختلف بسیج در آذربایجان غربی بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: حضور افزون بر 30 هزار نفر بسیجی در ادارات استان باید عمیق و اثرگذار باشد و ضروری است تا بسیج ادارات راهکارهای عملیاتی و اثرگذار را برای اداره و اصلاح امور در اختیار مسئولان بگذارد.
وی اضافه کرد: کارمندان بسیجی باید به خاطر حساسیت و اهمیت کارشان بینش و بصیرت بیشتری داشته باشند.
هاشمی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: امروز طرح نفوذ، مهمترین طرحی است که دشمنان برای ایجاد تفرقه و نا آرامی در کشور در دست اجرا دارند.
وی اظهار کرد: بسیج کارمندان سپاه شهدا نیز برای خنثی سازی این اقدامات اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این راستا و از جمله دوره آموزشی و بصیرتی شهید عراقی کرده است.
به گزارش ایرنا در این دوره که در سطح یک و به صورت مقدماتی در ارومیه با حضور بسیجیان کارمند و به مدت 9 ساعت برگزار شد، بسیجیان آموزشهای لازم را در زمینه های فرهنگی و بصیرتی دریافت کردند.
مهارتهای فردی و مدیریتی برای مقابله با توطئه ها و ترفندهای مختلف در قالب پنج کلاس تخصصی با حضور اساتیدی از اطلاعات سپاه به حاضران منتقل شد.
به گزارش ایرنا بسیج کارمندان سپاه شهدا استان آذربایجان غربی دارای 203 پایگاه مقاومت در استان است و به زودی 28 پایگاه به تعداد آنها افزوده می شود.
مهمترین و محوری ترین ماموریت و رسالت بسیج در ادارات حرکت در راستای تحقق منویات رهبری در بحث تحقق جامعه اسلامی است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.