** واعظی:امکان صدور ویزای جمهوری آذربایجان به زودی در مرزهای این کشور با ایران فراهم می شود
ارومیه - ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: امکان صدور ویزای جمهوری آذربایجان به زودی در مرزهای این کشور با ایران فراهم می شود که این امر خبر خوشی برای مرزنشینان استان های همجوار با این کشور است.

** وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان:
دیدار هفت باره روسای جمهور ایران و آذربایجان در سه سال گذشته نشانه عمق روابط 2 کشور است
ارومیه - ایرنا- وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان گفت: روسای جمهور ایران و آذربایجان در سه سال گذشته هفت بار دیدار و گفت و گو کرده اند و در 2 هفته آینده نیز هشتمین دیدار سران 2 کشور در تهران انجام می گیرد که این امر نشان دهنده عمق روابط دوستانه 2 کشور است.

** وزیر اقتصاد: افزایش مبادلات تجاری با ایران از مهمترین اهداف اقتصادی جمهوری آذربایجان است
ارومیه- ایرنا- وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان گفت: افزایش مبادلات تجاری با ایران از مهمترین اهداف اقتصادی و تجاری ما به شمار می رود و به صورت جدی آن را دنبال می کنیم.

** ابراز امیدواری معاون رئیس جمهوری برای تصویب لایحه ای اشتغالزا تا پایان سال در مجلس
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه لایحه برداشت 1.5 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی است، گفت: امیدواریم این لایحه تا پایان سال به صحن علنی بیاید و به تصویب برسد.

** واعظی: حجم تجارت ایران و آذربایجان 70 درصد افزایش یافت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش 70 درصدی حجم مبادلات بین ایران و جمهوری آذربایجان نشان دهنده عزم 2 کشور برای توسعه روز افزون روابط اقتصادی است.

** مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی: 30 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرک های صنعتی کشور اختصاص می یابد
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: 30 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرک های صنعتی ایران اختصاص می یابد.

** جذب 3 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح های شهری آذربایجان غربی
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: سه هزار میلیارد ریال سرمایه در طرح های سرمایه گذاری شهرداری های این استان جذب شده است.

** مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی:
سه هزار و 352 واحد صنعتی به چرخه تولید کشور بازگشت
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: سه هزار و 352 بنگاه تولیدی و صنعتی راکد که تعطیل شده بود در سه سال گذشته به چرخه تولید بازگشته و برای 54 هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شده است.

** محکومیت 211 میلیارد ریالی متخلفان بخش کالا و خدمات در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: شعب تعزیرات حکومتی استان پس از طی مراحل قانونی متهمان بخش کالا و خدمات را به پرداخت 211 میلیارد و 28 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

** اشتغالزایی برای 910 نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان غربی در سال جاری
معاون امور اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در 11 ماهه سال جاری برای 910 نفر از افراد زیر پوشش این اداره کل اشتغال زایی شده است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.