به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت فرماندار ارومیه آمده است: شخصیت ماندگار جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رضوان الله علیه که پیش و پس از انقلاب ملت بزرگ ایران، همواره نقش تاریخی و کم نظیر داشت، به دیدار معبود و یاران دیرین انقلابی خویش شتافته و میهن عزیزمان را عزادار فقدان یکی از استوانه های انقلاب ساخته است.
عباس حسن خانی افزوده است: بی شک مردم شریف و بزرگوار ایران یاد اندیشمندی آزادیخواه، انقلابی و مورد اعتماد حضرت امام خمینی (ره) که جز به اعتلای ایران و ایرانی نیاندیشید را فراموش نخواهند کرد.
حسین سیوانی اصل، فرماندار خوی نیز در پیامی بیان کرده است: ایران مبارزی نستوه و خدمتگزاری ارزشمند و فرزندی شایسته، رهبری یاوری دیرین و مشاوری امین، نظام سرمایه ای بی بدیل و سیاستمداری مدبّر و دولت پشتیبانی شجاع را از دست داد.
کریم حسین زاده، فرماندار چالدارن نیز در پیامی اظهار کرده است: عروج ملکوتی بزرگمرد انقلاب و سیاست، مظهر صبر و استقامت، شاهد شهیدان، مبارزی کهنسال،عالم مجاهد، مرد عبور از بحران ها، تدبیر و درایت را به محضر مقام معظم رهبری (یاردیرین)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (همراه دیرین) و امت انقلابی تسلیت عرض می کنیم.
مرتضی اصغری، فرماندار چایپاره نیز در پیام خود آورده است: فقدان یکی از ارکان و ذخایر انقلاب که چشم و چراغ جمهوری اسلامی ایرن، پدر سیاست نظام دینی، مغز متفکر توسعه ایران، یار دیرین امام و رهبری، مرد روزهای سخت، اسوه صبر و سازندگی، سردار شایسته و قهرمان ملی مبارزه با استبداد و استعمار بودند را به سوگ می نشینیم و سر در آستان الهی می نهیم.
مسعود حاج علیلو، فرماندار سلماس نیز در همین رابطه اظهار کرده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت معمار کبیر انقلاب، راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و سال ها رنج مجاهدت را به جان خرید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات شایانی در عرصه های مختلف از خود به یادگار گذاشت.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، عصر دیروز / یکشنبه/ نوزدهم دی ماه دار فانی را وداع گفت.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.